Namasté - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Tim Sutmuller - WaarBenJij.nu Namasté - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Tim Sutmuller - WaarBenJij.nu

Namasté

Door: Tim Sutmuller

Blijf op de hoogte en volg Tim

08 Februari 2017 | Nepal, Pokhara

Namasté,
Tanpai Sanchai Hunuhuncha?
De eerste week in Nepal zit erop en ik heb nu al het gevoel dat ik de stad uit mijn hoofd ken.... Ja dus niet. Na drie taallessen, al tien keer met de bus te zijn gereisd en meerdere mensen in het Nepalees aangesproken te hebben voel ik me nu al een koning. Maar telkens als ik wat zeg, wordt ik raar aangekeken, net als dat wij Amerikanen die Nederlands spreken raar aankijken, want wij verstaan daar ook niks van. De bus blijft toch ook telkens weer een puzzel, en de tolerantie jegens de pittigheid van het eten laat de wensen over. Aan het eind van de dag besef ik me dan maar weer dat ik hier pas een paar dagen ben en dat ik de stad nog lang niet ken.
Ik moet dus nog even aan mijn Nepalees werken, 'n paar keer de bus gewoon maar uitproberen en rustiger aan doen met al die pittigheid. Een mondkapje tegen al het stof, zand en alle uitlaatgassen is ook niet verkeerd.
Lijkt het alsof ik aan het klagen ben? Man man man wat heb ik het goed hier, warme douche, een bad, en een geweldig gezin waar ik elke dag mee samen ben!

  • 09 Februari 2017 - 08:54

    Kees-Jan:

    Hallo Tim,
    Het klinkt echt niet als klagen, maar fijn dat je het er meteen bijschrijft. :-) Veel plezier de komende tijd en ik verheug me op je volgende (hopelijk wat langere) blog.
    Kees-Jan

  • 20 Februari 2017 - 15:24

    Eric:

    Hoi Tim,

    leuk verhaal.
    Mocht je een adres hebben, dan stuur ik je graag een mondkapje toe, ook een voor Jeroen natuurlijk.

    ik vindt het zeer interessant wat jullie allemaal beleven, veel plezier, blijf gezond en houd je ogen goed open.
    Het is een ervaring voor je leven.

    veel succes.

    groetjes, je uncle...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Actief sinds 23 Jan. 2017
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 6651

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 03 Mei 2017

Nepal 2017

Landen bezocht: